sâmbătă, 20 decembrie 2008

Ramen, varianta cu peste




9 comentarii:

Magalena jp. spunea...

Mononoke esti foarte indemanatica...esti super tsugoi!!!a face rame este un lucru foarte greu..dar vad ca tu te descuri de minune,Felicitari!!! (*=*)

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc foarte mult, Dragonika, imi pare bine ca ti-a placut reteta mea si cred ca blogul tau are sa fie o sursa de inspiratie pentru mine, am vazut acolo o multime de lucruri interesante... Poate cand n-am sa ma descurc cu ingredientele am sa iti cer unele sfaturi!

Magalena jp. spunea...

Cu cea mai mare placere Mononoke...Yoroshiku! (*=*)
te pup dulce

MONONOKE KITCHEN spunea...

Hajimemashite, Dragonika!

Mona spunea...

Fie ca Sfintele Sarabatori ale Craciunului sa va aduca pace in suflet si sa va lumineze chipul de fericire. Sa va aduca numai impliniri, sa aveti parte de cadouri neasteptat de frumoase de care sa va bucurati impreuna cu cei dragi! Sa va fie casa casa si masa masa!!! "SARBATORI FERICITE"

te pup :)

Ginette spunea...

Interesanta reteta, merita incercata. Un Craciun imbelsugat si magic, alaturi de cei dragi, multa sanatate si un An Nou plin de bucurii !!!
LA MULTI ANI !!!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Draga Mona si draga Ginette, va multumesc pentru frumoasele urari si pentru vizita si va urez Sarbatori Fericite si toate cele bune si mai mult!

Anonim spunea...

Konnichiwa, Mononoke !
Arigato de vizita si-ti doresc
sincere urari de sanatate , fericire si impliniri. La Multi Ani!
Nina

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc foarte mult, Nina, pentru urari si iti doresc tot ce este mai bun pentru anul urmator & for ever & evermore!