joi, 8 ianuarie 2009

Supa de vita cu hrean

Pentru zece portii, avem nevoie de: circa 700 g carne de vita si de cateva oase cu maduva, doi morcovi, o radacina de patrunjel, doua cepe, un cartof sau doi, 100-200 g hrean ras (dupa gust), 300-400g smantana grasa, doua linguri de faina, otet, sare, piper dupa gust.
Punem carnea in apa rece cu putina sare, sa fiarba la foc mic. Ceva mai tarziu, punem si oasele cu maduva (tinand seama de faptul ca maduva fierbe in circa douazeci de minute).
Adaugam si legumele, lasam sa fiarba de asemenea la foc mic. Cand toate sunt fierte bine, putem daca dorim, sa strecuram supa. Eu doar arunc ceapa si radacina de patrunjel si las morcovii si cartofii in zeama. Si carnea+oasele, desigur.
Calim hreanul doua-trei minute la foc mic, impreuna cu faina si stingem cu supa (strecurata). Adaugam smantana, amestecam bine
si turnam totul in oala cu supa. Potrivim de sare si de otet si mai fierbem cinci minute la foc mic.
Pregatim patrunjelul pentru momentul servirii...
si apoi ne delectam cu aroma deosebita de vita+hrean!

8 comentarii:

Dana2dor spunea...

Buna Mononoke!
Este super apetisanta supa asta de vita :)! Trebuie s-o fac si eu, ca mor de pofta!

Acum plec sa aprofundez blogul tau...
Pa, pa!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc, Dana2dor, pentru vizita si ma bucur foarte mult ca te inspira supa, iti doresc pofta buna!

CMC spunea...

Foarte apetisant.
ardei-iute.ro

Queen B. spunea...

looks great

Agenda di Nico spunea...

Nu am facut niciodata supa cu hrean.
Imi place mult hreanul si cred ca o voi incerca si eu.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc pentru aprecieri, ardei-iute si Queen B. !

Nicoleta, iti doresc pofta buna, este delicioasa si cred ca-ti va placea tare!

Mona spunea...

Buna Mononoke, si LA MULTI ANI pe 2009 ..iti doresc un an cat mai imbelsugat, santate , feicire si numai bucurii !!

...cand ai timp treci pe la mine, sa-ti ridici cateva premii , pe care ti le-am pferit cu drag..te pup

ps. imi place tare mult cum gatesti..am notat multe retete, si cand am sa le fac am sa-ti spun parerea..

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc foarte mult, Mona, la multi ani fericiti iti urez si eu, ma bucur tare ca-ti plac retetele si iti multumesc si pentru premii, am sa vin la tine sa le iau!