sâmbătă, 6 decembrie 2008

Pui cu banane si ananas

Avem nevoie de: sase pulpe superioare de pui, doi ardei iuti, ulei de masline, o lingura de seminte de susan, 125 ml de vin alb, patru rondele de ananas din conserva, doua banane, o lingurita de amidon, trei linguri de sos de soia, sare si piper.
Crestam pulpele adanc, ca sa se patrunda carnea repede (sau dezosam daca preferam; se pot folosi si bucatele de piept, treaba merge mult mai iute) si le asezonam cu sare si piper.
Indepartam semintele din ardei si il imbucatatim.
Punem pulpele in uleiul incalzit si le prajim rapid pe ambele parti, adaugam semintele de susan. Stingem cu vinul si lasam carnea sa se patrunda.
(Eu am macelarit pulpele de pui direct in tigaie, fiindca sosul scadea vertiginos si am vrut sa grabesc procesul.) Adaugam ardeiul iute.
Punem bananele si ananasul
si amestecam amidonul cu apa pentru a-l turna in tigaie, peste celelalte ingrediente.
Inainte de a lua de pe foc, adaugam sosul de soia.
E foarte aromat!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Dear Mononoke!
Greetings from Shizuoka!
I noticed your message in Japanese!
Where do you live?
Rumanian is not so different from French, my mother tongue. Therefore I can read most of your explanations.
Great pics!
Mata ne!
Robert-Gilles

Mona spunea...

Buna Mononoke,am venit sa te salut si sa-ti multumesc ca m-ai trecut in listuta ta cu bloguri de urmarit...acelasi lucru la-m facut si eu ..ai multe retete interesante , cu multe ingrediente care mie imi plac...de aceea te-am trecut si in lista mea personala de "bucatarii creative"
..imi place mult puiul, sau carnea de porc cu ananas, uneori mai pun si boabe de struguri...sincer nu am incercat niciodata cu banane...am sa fac si asa..

te pup si-ti doresc o saptamana cat mai frumoasa :)

MONONOKE KITCHEN spunea...

Draga Mona, iti multumesc foarte mult pentru aprecieri si pentru ca m-ai trecut in lista ta si pot sa-ti spun ca am vazut la tine atatea retete apetisante ca nici nu stiu pe care s-o probez intai! Carne de porc cu ananas inca nu am incercat, dar trebuie sa fie bun si intentionez sa verific. Te pup si eu si iti doresc tot ce-i mai bun si mai frumos!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Dear Shizuoka, I'm living in Bucharest and yes, Romanian and French come both from Latin, thus they are similar and I'm glad you can read my notes. I think you might know where my message in Japanese is coming from, but if you don't I warmly recommend you to watch the MONONOKE video on my blog, it's a small part of Hayao Miyazaki marvellous filmography. Thanks a bunch for your appreciation! Sore dewa mata ne!