luni, 4 octombrie 2010

Tagliolini cu masline si capere, fursecuri cu ciocolata si alune

Reteta facuta la repezeala, cu ce era prin bucatarie: tagliolini, asa scria pe punga, masline Kalamata, ulei de masline deosebit de virgin, capere, usturoi, busuioc, rosii... mai mediteraneean de-atat...
Calim usturoiul, caperele si maslinele, stingem cu vin alb sec.
Adaugam rosiile date pe razatoare,
condimentam dupa gust si lasam pe foc mic un sfert de ora.
Punem si pastele, care se fac in aproximativ cinci minute, proaspete fiind ele,
apoi nu ne ramane decat sa "montam" niste branzeturi, niste verdeturi si...
la treaba!



Fursecurile:
Intr-un castron, amestecam 250 g de faina, un plic de drojdie si putina sare; in altul, batem un ou cu 250 g de zahar brun (mai mult daca ne place mai dulce) si cu 125 g
de unt.
Dupa ce amestecam cele doua compozitii rezultate,
adaugam 200 g de ciocolata amaruie cu alune taiata aproximativ cubulete si obtinem
un amestec mai degraba tare si omogen.
Asezam "operele" pe o tava tapetata cu hartie de copt si le varam pentru circa un sfert de ora in cuptorul preincins la 150 de grade.
Cam atat.

26 de comentarii:

Lilly spunea...

Tagliolini sunt excelenti, doua ingrediente cu un gust decis, important: masline si capere.Si fursecuri delicioase numai bune de rontait.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Mai frumos decat cum ai facut-o
n-as putea sa rezum, clar!

Momo spunea...

ce miresme,le simt!::))

MONONOKE KITCHEN spunea...

Eu as fi prelungit
momentul de calire: uleiul,
usturoiul si maslinele
in combinaj
emana niste miresme... vis!

Mrs. Green Foot spunea...

Eu m-am indragostit de fursecuri: seamana cu cele din copilaria mea, facute de mama pentru mos Craciun. Daca atunci mancam fursecurile cu lapte, azi cred ca le-as combina cu o ceasca de cafea. Si par asa de simplu de facut... categoric, e o reteta pe care o voi incerca!

Lia spunea...

Fusecurile alea au gura si vorbesc,
iar ochii mei se scurg...:)

Irina spunea...

Ambele retete imi plac si le-as face cu multa placere!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Mrs. Green Foot,

chiar sunt foarte simplu de facut,
nici nu stii cand incepe sa miroasa
bucataria a ciocolata!
Si eu tot la cafea le rezolv!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Irina,

ma bucur ca iti plac!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Lia,

inseamna ca ar fi timpul
sa-ti vorbeasca din farfurie
fursecurile!

Anonim spunea...

Caloriile...in rest un deliciu.Mi-ai facut o surpriza mare cu vizita ta la mine. Iti multumesc mult de tot, m-am bucurat mult. O seara faina! Cami

pansy spunea...

ce bunatati ! ma tenteaza tagliolini astia !imi imaginez aroma.de fursecuri nu mai zic.

MONONOKE KITCHEN spunea...

wittcami,

si eu iti multumesc,
vizitele la tine sunt mereu
o placere!

MONONOKE KITCHEN spunea...

pansy,

asa-i, au fost foarte aromati.
Si fursecurile, si fursecurile!

Gabriela spunea...

Suuper bun!cate miresme imbietoare, hmmm!:)o zi buna i-ti doresc!

criss spunea...

Interesanta combinatie:).
Ai un premiu pe blogul meu.Te pup mult si week-end placut.Criss.

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

Liana10 spunea...

Cum le faci tu repede pe toate...pe uleiul ala deosebit de virgin as vrea si eu sa-l cunosc ;-)...pana atunci pupam fetita dulce ce se vede in castronelul de inox si furam niste fursecuri ciocolatoase ca sa rontaim cand ne uitam la tv!
puuup

MONONOKE KITCHEN spunea...

Gabriela,

iti multumesc!
O saptamana de vis iti doresc si eu!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Criss,

multumesc mult pentru premiu
si pentru urare,
o saptamana placuta si tie!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Liana,

cum le fac, asa le infulec!
Totusi, de data asta, fursecurile
s-au terminat mai repede
ca de obicei, acum inteleg de ce!
Uleiul e si el pe duca,
trebuie sa te grabesti daca vrei
sa-l cunosti!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Falvo

Multumim pentru invitatie!

pansy spunea...

premii si un buchet de flori te asteapta la mine pe blog

Micul spunea...

Doamne ce bunaciuni.Dementiale.
O zi frumoasa sa ai.

That's Ron spunea...

that looks awesome!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Thank you, Ron!