marți, 8 martie 2011

Pappardelle cu ciuperci si creveti

Din seria "retete la plesneala (care n-au cum sa iasa rau)",
prezentam nostimele pappardelle
imbarligate cu niste creveti si cu niste ciuperci.
Aici caleam champignoanele in ulei de masline
dimpreuna cu ceva catei de usturoi pentru aroma.
Crevetii fusesera pregatiti dinainte intru extragerea lor din cruste
si urmau sa fie adaugati...
si in Cricova imbaiati.
Apar si pappardellele fierte in prealabil,
niste parmezan si niste marar... si gata povestea!
O mancare numai buna de ispravit de 8 Martie,
ocazie cu care va urez multi ani fericiti!

37 de comentarii:

squash spunea...

La multi ani!!! Si traiasca nostimele pappardelle, ca tare bune cred ca sunt! Si traiasca si Mononoke! Bine ca mai dai si tu un semn virtual, draga! Hai te pup!

squash spunea...

Ah, am uitat! Cu atat mai mult la multi ani in noile conditii de fiinta completa!
:D
La foarte multi ani fericiti, minunati si imbelsugati, plini de nostime pappardelle!
De ce au asa de multi p?
:))))

squash spunea...

Si nu, exuberanta nu e de la Cricova, e de la oboseala!
Te pup!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Valeu, draga squash,
m-ai cu adevarat coplesit!
1. La multi ani si tie!
Si da, pappardelle rulz!
Traiasca si squash!
Dau si io semne cand pot...
2. Fiinta completa multumeste
pentru "cu atat mai mult"!
Nu stiu de ce au atatia p,
da' mi se pare distractiv,
p-p-p-l-l-p-p! numai pocnete
si surle!
3. Buna si exuberanta de oboseala,
exuberanta sa fie! Te pup si eu!

violette spunea...

imbietor de apetisant arata combinatia asta de pappardelle cu ciuperci si creveti:)

un 8 martie fericit plin de bucurii!

Lilly spunea...

Ador retetele "la plesneala".Pappardellele tale sunt exact asa cum imi plac mie.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Violette,

multumesc la fel!
Ma bucur ca-ti place combinatia.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Lilly,

imi pare bine
ca-s pe gustul tau!

Liana10 spunea...

Mamaaa, mie mi s-au oprit ochii pe sticla aia de Cricova...hi,hi...io zic sa ciocnim intai, apoi sa ne indestulam pappardelleste ;-)))
O zi splendida de 8 Martie, La multi ani!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Liana,

de acord total
cu ordinea propusa!
Multi ani si tie si distractie!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Sorina,

multumesc, multi ani fericiti si tie!

Anonim spunea...

La multi ani si un 8 Martie plin de sanatate si fericire!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc la fel, Gina!

Lia spunea...

La multi ani Mono,
Sa fii fericita,iubita si sa ne incanti cu combinatiile tale savuroase.
Pup.

Mrs. Green Foot spunea...

La multi ani de 8 martie!

Cum e vinul? Ca tare imi face cu ochiul si parca am vazut pe undeva sticle ca astea :)

Gabriela spunea...

La Multi Ani,de 8 Martie plin de bucurii si fericire!papardelele sant preferatele mele,le ador si facute in modul acesta sant o minunatie!pupicei dulci!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Lia,

multumesc mult!
Si la fel!
Pup si eu.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Mrs. Green Foot

Multi ani, multi ani!
Vinul, cat ma pot eu pricepe,
e bunisor, mie mi s-a parut
proaspat si usor.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Gabriela,

multumesc tare mult,
multi ani fericiti si tie!
Cu ce zici de pappardelle
nu pot fi decat de acord, te pup !

Ana Maria Ciolacu spunea...

I heart papardelle ! :)) Iar ale tale arata intr-un mare fel...U rock!

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

ia uite ce bunatate ai pregatit tu de 8 martie! te pup!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Ana Maria Ciolacu,

multumesc!
Ma bucur tare ca-ti plac!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Zazuza

Mai c-a ajuns gatitul
in postura de eveniment-cadou
si as vrea eu sa mi-l fac mai des!
Te pup si eu!

Margot spunea...

fabuloasa combinatia! dragostea mea deja declarata in nenumarate randuri pentru creveti iata ca s-a intersectat cu o alta mare dragoste (ciupercile) si cu mult-laudata Cricova. chapeau bas si la multi ani intarziati! :D

Tina Ina Valley Valley spunea...

Te asteapta cateva premii de primavara pe blogul meu...Te pupic

Micul spunea...

Moammma ce pe gustul meu e mancarea asta.Super faina.
Duminica placuta sa ai.

Unknown spunea...

Cred ca e delicios!
Ma bag si eu la un pahar de vin:D!

Irina spunea...

Imi place reteta, imi plac si pozele!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Margot

Multumim, multumim,
de acord maxim cu intersectiile
de felul asta!
La multi ani si din partea noastra!

MONONOKE KITCHEN spunea...

valentina ionita,

multumesc pentru premii,
pup si eu!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Micul

Si p-al meu, categoric!
Numai bine si tie!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Iulia,

noroc si la mai mare!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Irina,

multumesc mult, ma bucur!

Rosita Vargas spunea...

looks so profesionaly made,picture looks adorable,dish superb and nice,hugs,hugs.

Lacrima spunea...

Superbe retete chiar si pentru cineva mai putin familiarizat cu bucataria asta :)

yaya6 spunea...

tare mai sant bune!!!!!!!!

Corina La Baguette spunea...

Am descoperit blogul tau aproape intamplator :)! Aceste Pappardelle arata...mhh! nu imi vine un cuvant mai destept decat...GEEENIAAAL!!! Mouth-watering!!
P.S.: Va invitam, pe tine si pe prietenii tai, in umila noastra "casa", www.la-baguette.ro se numeste, sa ne "hraniti" cu preparate delicioase ca astfel sa crestem si noi maricei :). Nu avem cum sa va multumim de vizita decat rasplatindu-va cu Puncte Cadou cu care sa achizitionati vase si ustensile de la Kitchen Shop :).
P.S.2: Felicitari pentru ce faci aici! Minunat de gustos si aspectuos!
Cu drag,
Corina