miercuri, 28 ianuarie 2009

GRILLED COCONUT FISH

Am folosit patru bucati de macrou, patru linguri ulei de masline, doi catei de usturoi zdrobiti, un ardei iute tocat, o ceapa rosie mare taiata rondele, zeama de la o jumatate de lamaie, o lingurita de curcuma, 250 ml lapte de cocos.
Am uscat si sarat victimele, le-am uns bine cu ulei.
Am pregatit ingredientele pentru sos.
Curcuma - sau East spice, cum s-ar spune la Anvers! - este esentiala in toata treaba asta...
In timp ce pestele sfaraie pe gratar,
calim ceapa,
adaugam usturoiul,
curcuma, zeama de lamaie si laptele de cocos, pe care le fierbem inabusit zece minute.
Apoi punem ardeiul iute si bucatile de peste, pe care le lasam doua minute pe o parte
si inca doua pe cealalta.
Rezultatul este delectabil!

16 comentarii:

otilia spunea...

Imi place tare blogul tau! O multime de retete exotice! La unele doar indraznesc sa visez!

*-...-* Ana Anita *-...-* spunea...

Beautiful your blog ...

Thanks for following me! Come again ...

kisses

squash spunea...

Draga Mononoke, o reteta minunata si neasteptata... spune sincer, a fost buna combinatia?
Cat de mult se simte gustul de cocos la sfarsit?

APRIL spunea...

Maaaaaaaaaaaaaama,mi-a venit apa in gura...Vreau si eeeeeu!Hai si la mine sa faci,ca la mine timpul pt gatit bunatati este cam limitat.
Arata super si cred ca a fost si f gustos.Pupici...si mai astept sa-mi incanti privirea cu retetele tale.

CristinaK spunea...

Super reteta! Si mie imi plac sosurile cu cocos si spice-uri ;)

Mona spunea...

chiar imi place...sincer !!
te pup :)

Nadia Her spunea...

Miammmmmmm!!!!

MONONOKE KITCHEN spunea...

@ otilia
Ma bucur mult ca-ti plac retetele si cel mai sigur ai sa vezi ca pare un pic dificil doar pana demarezi!

@ Anita
I'm glad you like it! And I'll surely come visit you again!

@ squah
Cel mai bine se distingeau curcuma si laptele de cocos... apoi iuteala ardeiului. Ceapa si usturoiul - mai in surdina, dar la locul lor! Una peste alta, un combinaj fericit!

@ April
Crede-ma ca mi-ar face o reala placere sa te vizitez si sa gatim impreuna... sau chiar si asa, sa "lucrez" doar eu, dar nu cred ca te-ai putea abtine! Te pup si eu.

@ CristinaK
Sunt si eu fan absolut lapte de cocos si mai sunt o gramada de retete de incercat, din fericire!

@ Mona
Ma bucur ca-ti place, e o reteta foarte usoara, dar teribil de buna! Te pup si eu.

@ SriLekha
Thank you, I'm very glad you like it!

@ Nadiaher
Thanx a lot, your blog is very tasty too!

Ana Powell spunea...

Hello
Thanks having linked Magic Flavours on your favourites.
Congratulations on your blog, I am sure to be full of great recipes. Just sorry that I am unable to understand it.
I could however see and understand the recipes name on this one. It must be really yummy. I just love coconut flavour on food.
Feel free to visit Magic Flavours whenever you want. Please come by again.
Have a great weekend x

Varsha Vipins spunea...

I dint understand the language..But the 1st pic left me drooling..:)

Joana Galvez spunea...

Lovely recipe, I love fish!

kisses

MONONOKE KITCHEN spunea...

@ Ana Powell
I'm glad you like my blog, even if you can't understand the language, thanx for visiting.

@ Varsha Vipins
Drooling is good enough for me! Thank you!

@ Joana
Very-very glad you liked it, your blog is inspiring too, especially the cabbage picture on top!

Chitra spunea...

First time in ur blog:)Not able to understand the writings:)can u plz tell me which languge it is? Do visit my blog at ur free time:)My blog name is also the same like urs:)hope u'll like it:)

lubnakarim06 spunea...

Wow yummmmmmmmmmmmmmmmmmmy. Coconut and fish awesome falvour. Thank you for following my blog.

Kimi spunea...

Thanks for following my blog. I should be back to it soon. Your blog is very nice!

MONONOKE KITCHEN spunea...

@ Chitra
It's Romanian, a very nice language!
Sorry you don't get it!

@ Kitchen Flavours
Very glad you liked it!

@ Kimi
Thanx, your blog is nice too!