miercuri, 24 februarie 2010

Pastrav la cuptor cu cimbru si ciuperci

Aveam patru pastravi, o legatura de cimbru verde, lamai si dafin, am rasfoit "The Naked Chef" a dlui Oliver si am incins cuptorul.
Am zdrobit cimbrul cu o lingurita de sare de mare si ulei de masline si am frecat pestii pe dinauntru si pe dinafara cu amestecul obtinut.
Cat am lasat pastravii sa se imbalsameze, am pregatit ce champignoane am gasit prin frigider, am pus usturoi, unt si ulei de masline intr-o tigaie,
am adaugat ciupercile si le-am prajit pana s-a evaporat lichidul complet.
Dupa ce le-am luat de pe foc, am stors in tigaie zeama de la o lamaie si am pus inca o bucata de unt. Le-am dat drumul in tava,
pestii au venit deasupra, impreuna cu lamaile taiate in jumatati, incizate si indafinate. Am mai pus capatani si catei de usturoi, piper proaspat macinat
si am copt pana ce carnea s-a desprins usor de pe os in partea cea mai groasa a pestelui.
Este foarte aromat!

13 comentarii:

Miha spunea...

Super arata!
Imi place pestele sub orice forma ar fi gatit!
Felicitari!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc, Miha,

e, intr-adevar, foarte bun,
si mie imi place mult!

pansy spunea...

n-am mancat peste cu ciuperci,dar pare bun.

Olgutza spunea...

Acum imi pare rau ca nu am luat si eu pastravi duminica cand am facut aprovizionarea :(
Arata imbietor.. felicitari!!!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Pansy,

este foarte bun,
eu m-am lins pe degete.
E importanta zeama de lamaie; intr-un rand,
n-am pus la ciuperci indeajuns
si au fost mult prea dulci.
Chiar si asa,
am mancat de n-am mai putut!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Olgutza,

iti doresc o intalnire placuta
cu ceva bucati de pastrav
la aprovizionarea urmatoare!
Multumesc foarte mult
pentru apreciere!

Naina spunea...

Monoke nu stiu cum ai ajuns pe blogul meu dar ma bucur foarte tare...Am intrat si eu la tine, si mi-a placut foarte mult ce am vazut...pastravul este delicios....te-am adaugat la preferate...:-)

MONONOKE KITCHEN spunea...

Naina,

am ajuns sarind din blog in blog
cu veselie!
Gand la gand cu bucurie,
si mie imi place blogul tau
foarte mult!

Primii pasi in bucatarie spunea...

ms mult pt comentariu mononoke....ce sa mai zic de blogul tau,ca ai numai bunatati pe aici...iar pastravul asta m-a dat pe spate avand in vedere ca ador pestele in orice forma si de orice fel:)iar la combinatia cu ciuperci chiar nu ma gandisem:)

MONONOKE KITCHEN spunea...

Tot_a_ta,

imi plac si pestele, si ciupercile
foarte mult
si sper sa am ocazii
sa le combin cat de des!

Multumesc pentru aprecieri!

pansy spunea...

te asteapta un martisor la mine pe blog,LA MULTI ANI !

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc pentru martisor,
Pansy!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Just me

Multumiri pentru poezioara
si pentru urarile incluse!