miercuri, 23 martie 2011

Shina soba

Faptul adevarat este ca nu am tinut seama de vreo reteta
in alcatuirea acestor boluri, alegand sa combin pastele cele minunate
cu ce am avut, cu ce mi-a placut.
Se ia deci un pachet de soba,
se fierbe si se compune un bol ca cel de mai sus: cu spanac si supa aferenta,
cu ridichi, ceapa verde, ou, peste de care dorim/poftim/avem.

Alt combinaj:
dragutii creveti prajiti in crusta, sa-si lase zemurile, cu usturoi,
(curatati) se aromeaza scurt in tigaie cu sos de soia si cu partea alba din ceapa si...
atat!

Se mai ia un pachet de
si se dezvolta si aici dupa bunul plac; in cazul meu, cu ton, nelipsita ceapa,
ardei, salata si iar adorabilul spanac...
Pai eu, daca mananc un bol dintr-acesta pe zi, ma declar
mai mult decat multumita. Am zis!

50 de comentarii:

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

si eu m-as declara la fel de multumita! la cate savori sunt in bolul ala, n-ai cum sa nu fii incantat/a!

MONONOKE KITCHEN spunea...

D-apai dar! Traiasca fratii nostri chineji si japonezi!

Bunica spunea...

Foarte apetisant! O gramada de culori si arome...parca le si simt :)
Bun bun!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc, imi pare bine
ca-ti plac!

Shaheen spunea...

I've still to try soba noodles. Hopefully I'll get round to trying it this year.

Joan Benlloch spunea...

O reteta pe care aş dori să încerc.

pansy spunea...

ce nebunie !n-am incercat taieteii soba.dar totul arata tare apetisant!

Ana Maria Ciolacu spunea...

Arata minunat !! Genul meu de pranz !! :) Pupici :*:*

Irina spunea...

Si eu ma declar foaaaarte multumita! Excelenta idee!

ramicori spunea...

iubesc crevetii, si ce-ai facut tu arata minunat

MONONOKE KITCHEN spunea...

mangocheeks

You totally have to try soba noodles!

MONONOKE KITCHEN spunea...

El Oteador de los Mercados

Iti doresc mult succes!

MONONOKE KITCHEN spunea...

pansy

Sunt buni, dar raman
la parerea ca tot aia albi
is mai ca lumea.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Ana Maria Ciolacu,

ma bucur ca e pe gustul tau!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Irina,

intr-adevar, de rapid e rapid,
e si bun...

MONONOKE KITCHEN spunea...

ramicori,

ma bucur ca-ti plac.
Multumesc!

Anonim spunea...

Hey, hey, am doua pachete de soba, asta dupa ce am dat gata unul. Zi-mi si mie supa, supa aia de baza, poate fi orice supa? Adica de exemplu una gen green sau yellow curry ar merge sau ii dau cu firma in cap taitelului?

Imi plac la nebunie taiteii astia si ma bucur ca ii si gasesc, desi la ce pret ...

pansy spunea...

Mono,premii simpatice de paste te asteapta la mine pe blog

Maya spunea...

Toate arata atît de bine!
Sarbatori fericite si multi pupici! :*

MONONOKE KITCHEN spunea...

aphextwinz

Cre'ca pana acum ai gasit tu raspunsuri destule, vin cam tarziu
pe blog din pacate. Orium,
eu as folosi normal o supa ca cea
pentru ramen.
Astia pe Wiki zic asa: soba is also often served as a noodle soup in a bowl of hot tsuyu. The hot tsuyu in this instance is thinner than that used as a dipping sauce for chilled soba. Popular garnishes are sliced scallion and shichimi togarashi (mixed chilli powder).
Mai este Kake soba: hot soba in broth topped with thinly sliced scallion, and perhaps a slice of kamaboko (fish cake).
Si mai sunt multe alte variante.
Io zic sa mananci cu ce supa iti place tie!

MONONOKE KITCHEN spunea...

pansy,

multumesc foarte mult
pentru premiile simpatice!

MONONOKE KITCHEN spunea...

maya,

ma bucur ca-ti plac,
multumesc, sarbatori fericite si tie!

Rosita Vargas spunea...

Una exquisitez esos fideos lo he probado en un restaurant Japones es una maravilla,tu plato es un lujo,cariños y a abrazos.

Antonina spunea...

Sunt innebunita dupa creveti...Combinatia e delicioasa ! O zi frumoasa

Irina spunea...

Chiar daca nu ai tinut cont de reteta, mie nu-mi pasa! As manca tot!

retete culinare spunea...

arata absolut delicios! :) mi s.a facut foame doar uitandu-ma.

Rosita Vargas spunea...

exquisito plato me encanta la comida china es muy completa,un plato contundente,cariños y abrazos.

MONONOKE KITCHEN spunea...

boscodina

Multmesc la fel,
chiar daca asa, cu mare intarziere!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Antonina

De acord cu tine complet!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Irina

Exact asa am facut si eu!

MONONOKE KITCHEN spunea...

retete culinare

Ma bucur ca ti-a fost pe plac!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Rosita Vargas

Me alegro muchísimo saber que te gusta, besos!

That's Ron spunea...

nice recipe there!

That's Ron spunea...

wonderful idea there

Cristina spunea...

Buna!
Vreau sa iti fac o propunere de colaborare. Trimite-mi te rog un mail la adresa cristina.avadanei[@]sanomahearst.ro.
Merci!

Antonina spunea...

Cu mare drag te invit sa raspunzi provocarii Dulce Romanie, pe care luna aceasta o gazduiesc pe blog-ul meu.. Ingredientele provocarii sunt menta si ciresele... 2 ingrediente pline de inspiratie, zic eu :). Multumesc anticipat .. O zi frumoasa.

Maya spunea...

Arata fantastic!

Liana10 spunea...

Ma tot uit si salivez...crevetii aia sunt atat de apetisanti...o sa ma uit si dupa taitei soba, ca n-am vazut pana acum. Tu de unde i-ai cumparat? Merci, pupici

Unknown spunea...

Ce bun trebuie sa fie! Arata tare bine!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ai aranjat foarte frumos in farfurie. Arata apetisant!
Imi place blogul tau si ma bucur ca l-am descoperit! L-am bagat deja la favorite!

Tunde spunea...

Salut!
Imi permit sa apelez la bunatatea ta ... mesajul meu este inafara subiectului ... este o rugaminte ... baietelui prietenei mele este fff bolnav ... Vladut are doar 3 ani jumate si are cancer ...poate fi salvat dar costa 30 000 euro ... eu si grupul "Sa-l ajutam pe Vladut" de pe facebook incercam sa strangem acesta suma ...suntem pe drumul bun ...problema e ca banii ne trebuie cat mai repede pt ca tratamentul il incepe din 17 noiembrie data cand trebuie platit jumatate din suma adica 15000 euro ... te rog daca poti ajuta-ne si tu ...cum poti ... chiar si mediatizarea cazului e fff important ...pt detalii intra te rog pe pagina mea si vei gasi toate detaliile, iar la finalul acestei campanii eu voi trece pe pagina mea de blog si al acestui copil minunat numele bloggerilor care ne-au ajutat ...
Vladut este un copil ...merita sansa sa TRAIASCA ... sa creasca, sa termine gradinita, apoi scoala, sa mearga la facultate, sa se afirme profesional, sa se indragosteasca, sa se casatoreasca, sa aibe copii si sa imbatraneasca ...merita sa treaca prin toatele fazele vietii asa cum o facem orice OM ...
multumesc si imi cer scuze daca acest mesaj te-a deranjat intr-un fel ...o zi buna
cu toata stima
Tunde Pantea

Paradis spunea...

Arata fantastic si yammy.Iubesc tare mult mancarea chinezeasca/Japoneza:).pup.xoxo

Dli spunea...

Imi place mult mancarea chinezeasca , pus si simplu o ador. Am sa incerc si eu sa fac.

Anonim spunea...

Bunä..! Desi ca român ardelean am acumulat ceva reticente în experientele cu ungurii si secuii, trebuie sä recunosc cä m-am mai destins de o vreme; am fost si-n Ungaria de ne-numärate ori, Budapesta îmi place f. mult. În Olanda, unde sunt emigrat, am cunoscut o studentä unguroaicä din Debrecen care seamänä leit cu Tunde (deci unguroaicele au ceva ..specific ;~) si cu care mä am f. bine, färä a fi "îndrägostiti" (eu poate putin..). În definitiv e diferentä de vârstä de mai mult de 10 ani (..mi-s armäsar bätrân!). Înteleg dupä nume cä Tunde e cäsätoritä cu român, desi n-are importantä.. Ce-mi place e cä scrie f. bine româneste, dupä cum si magyarä, e cosmopolitä, bine educatä, sensibilä si deschisä: felicitäri!! Cred cä asa ar trebui sä fim toti în România ca sä ne putem apropia unii de altii si sä putem croi vremuri noi cu/pt. oameni noi.. Am vechi prieteni români care s-au mutat definitiv în Ungaria, färä prejudecäti, eu fiind oarecum dezamägit. Pânä am înteles; atunci când oamenii sunt deschisi si curiosi unii spre altii, sunt sperante pt. tot ce-i mai bun si constructiv pt. ei.. Asta se numeste prietenie, cu tot ce tine de ea! Acesta e viitorul adevärat!! Doamne-ajutä!

Anonim spunea...

..Nu numai asta vroiam sä zic; täieteii soba, din câte stiu eu, se pot si präji.. F. usor, doar sä se usuce un pic dupä fierbere. Asta doar când sunt folositi ca garniturä, cäci la supä oricum sunt "uzi", înmuiati.. Sunt într-adevär f. buni, poftä bunä/ jo ytvogyut!

Dana spunea...

Are un nume tare interesant, dar arata delicios si o voi incerca

Winter Ice Magic spunea...

Te-am nominalizat la blog of the year 2012:
http://wintericemagic.wordpress.com/

Rosita Vargas spunea...

Una verdadera tentación me encanta este plato,abrazos y abrazos.

Bucuresti servicii spunea...

Ce mult imi place blogul acesta

Julia spunea...

Hi there!
I found your great website MONONOKE KITCHEN and we would love to feature it!! I work with www.TheBesty.com which helps people all over the world find the best restaurants & food. Simply email me back the names and cities of 5-10 restaurants locally or anywhere in the world - that you think are the BEST, and we'll feature your picks & link to your website, so our users can find you! We work with websites & blogs in over 50 countries, it would be great to work with yours as well!
A few of our celebrity users include: Anthony Bourdain, Guy Fieri, and Rachael Ray!
Featured Blogs: http://www.thebesty.com/search/blogs
Also, we would love to feature an article about your site, so if you would like to do a write-up about how your website got started, with any fun tidbits about yourself, send that my way and I’ll have our content team post it for you, FB it & tweet it! - any length works! :) Try to send your 5-10 favorite restaurant picks in the next few days, and then you can take up to 2 weeks to send the article if you would like us to post it!
I look forward to hearing from you, and hopefully we can feature your site under our featured blogs!
Cheers,

Julia
Website & Blog Partners
www.TheBesty.com
www.twitter.com/TheBestycom

TheBesty.com